04-7708887

פיזיותרפיה פרטית

פיזיותרפיה מהירה, מקצועית ואישית? פיזיותרפיה פרטית!

טיפול פיזיותרפיה פרטי
פיזיותרפיה פרטית- טיפול אמיתי

"אני יודע שאני צריך טיפול פיזיותרפיה אבל עד שנותנים שם תור הנשמה יוצאת…"

" עד שאני מגיעה לטיפול, הפיזיותרפיסט נמצא איתי 20 דקות והולך לטפל במישהו אחר. זה לא ככה בפיזיותרפיה פרטית".

אלו רק חלק מהתלונות שנשמעות מדי פעם כשמדברים על פיזיותרפיה בקופות החולים. ואכן יש לא מעט אנשים שנרתעים מלגשת לטיפול בשרות הציבורי בגלל תחושת "תחנת הרכבת" וחוסר ביחס האישי במהלך הטיפול, ובגלל זה מחפשים את הפיזיותרפיה הפרטית.

חשוב שתדעו – יש גם פיזיותרפיה אחרת.

כשהקמנו את "אקטיבי – פיזיותרפיה במושבה", התחושה שליוותה אותנו הייתה שאנחנו אנשי מקצוע מצוינים, אבל במסגרת השרות הציבורי קשה לנו מאוד לתת את טיפול פיזיותרפיה מצוין למטופלים שלנו. חוסר הזמן בטיפול ועומס העבודה הגבוה הקשו עלינו מאוד להביא את המטופלים שלנו לתוצאות הטובות אליהם אנחנו יודעים שהם יכולים להגיע.

החלטנו שב"אקטיבי" התמונה תהיה אחרת.

בפיזיותרפיה פרטית זמינות הטיפול גבוהה

אתם צריכים טיפול? אתם צריכים אותו עכשיו, לא בעוד חודשיים, נכון? אז ב"אקטיבי" זמינות הטיפול היא גבוהה מאוד ונוכל לקבל אתכם כבר היום או מחר! וחשוב להבין שהחשיבות בכך היא לא רק בסבל שלכם שנחסך מכם, אלא גם בכך שככל שהבעיה נמשכה זמן קצר יותר, כך יהיה קל יותר לטפל בה. וכמובן שהטיפול הבא יהיה לא רק בשבוע הבא אלא מחר, מחרתיים או מתי שצריך.

זמן הטיפול ארוך יותר בפיזיותרפיה פרטית

באקטיבי אורך טיפול רגיל הוא שעה. וזה יופי של זמן בשביל לדבר אתכם ולהבין איך הטיפול מתקדם, לטפל בשרירים ובמפרקים כמה שצריך, לתרגל באופן יסודי ורציף כדי שהתנועה שלכם תשתפר וכדי לוודא שהבנתם את התרגילים בדיוק.

20 דקות זה פשוט לא זמן מספיק בשביל טיפול טוב.

פיזיותרפיה פרטית ביחס אישי

כשאתם בטיפול ב"אקטיבי- פיזיותרפיה במושבה" – אתם בידיים טובות. אנחנו מכירים אתכם בשם, בפנים ובבעיה שלכם. אנחנו אתכם ב100% ומרוכזים בכם ובאיך להוציא אתכם הכי בריאים, פעילים ומרוצים שאפשר, כדי שתוכלו לחזור לעצמיכם.

ויש לכם את הטלפונים שלנו כדי שתתקשרו ותשאלו ותגידו כל מה שאתם חושבים שאנחנו צריכים לדעת- טלפון שבור עם המשרד או לחכות שיחזרו אליכם בקשר לכל בעיה? לא אצלנו.

לסיכום – אם אתם רוצים באמת לטפל בעצמכם, התוצאות המהירות והטובות ביותר יגיעו בטיפול פרטי ב"אקטיבי – פיזיותרפיה במושבה".

הטיפול הוא מהיר ואינטנסיבי ככל שנדרש, זמן הטיפול הוא מספיק ארוך כדי שיכיל את כל מה שטיפול פיזיותרפיה מקצועי ואיכותי צריך להכיל, ותקבלו את היחס האישי שיבטיח שהטיפול "תפור" בדיוק למידתכם ולאורח החיים שלכם.

אנחנו כאן בשבילכם- כדי שתוכלו לחזור לעצמיכם!

 

החזר כספי על טיפולי פיזיותרפיה

היה מעניין? יש עוד המון כתבות מעניינות בבלוג שלנו! אתם מוזמנים להציץ 😎

 

רוצה להכיר או לקבוע תור? אפשר מכאן:

צרו קשר

דילוג לתוכן