04-7708887

אודות

מה אומרת לכם המילה פיזיותרפיה?

פיזיותרפיה היא צורך בסיסי בחיי היום-יום של חלק מאתנו – כאבים ומגבלה מלווים את רובנו בשלב זה או אחר של החיים ופיזיותרפיה מאפשרת לנו את החזרה לחיינו כפי שאנחנו אוהבים ורוצים אותם.

אבל לרבים מאתנו המילה "פיזיותרפיה" מקושרת עם תהליך איטי ומאכזב, שכולל טיפול שטחי ולא משמעותי ובמקרים רבים עם תוצאות חלקיות בלבד, ובמקרים רבים משלימים עם כך שהכאב והמגבלה הופכים להיות חלק מהחיים.

את זה בדיוק רצינו לשנות. במהלך זמן רב הרגשנו שיש לנו את היכולת להעניק שרות מעולה, אבל בלי הכלים המתאימים לכך. לכן החלטנו לצאת לדרך חדשה והקמנו את "אקטיבי – פיזיותרפיה במושבה".

"אקטיבי" הוא מכון פיזיותרפיה איכותי ומקצועי בלב המושבה בכרכור שבא לתת מענה לצורך הבסיסי ביותר שלנו – ליהנות מהתנועה שלנו ללא כאבים.

אנחנו שמים לנגד עינינו את איכות החיים שלכם ומתחייבים לתת לכם שרות מקצועי, אישי ואיכותי ועם חיוך 😀 כדי שתוכלו לחזור לעצמיכם במהירות.

צוות הפיזיותרפיסטים של המכון מנוסה בעבודה עם ספורטאים מתחומים רבים, כמו גם עם אנשים מהשורה עם בעיות המוכרות לכולם, מכאבי הברכיים והגב ועד לסחרחורות, כאבי לסת וראש. ב"ארגז הכלים" שלנו קיימות טכניקות מנואליות רבות, טיפול בטייפינג לסוגיו, דיקור מערבי/יבש,  שיטות כמאליגן (Mulligan) ומקנזי (McKenzie) לשיפור התנועה המפרקית, עיסוי רפואי, תרגול משקם, חבישות להורדת נפיחות, טיפולים חשמליים ועוד.

אתם סובלים מכאב או מגבלה כלשהי? מרגישים ש"אתם זה לא אתם לאחרונה"? אל תהססו, תתקשרו אלינו ונשמח לעזור לכם.

צוות אקטיבי

 

 

ענבר פרידמן

ענבר פרידמן – BPT 

בתחילת דרכי כפיזיותרפיסט הייתי הפיזיותרפיסט של  קבוצת הנשים של הפועל ת"א בכדורסל בליגת העל ומאז מצאתי את עצמי נהנה לעבוד עם ספורטאים בשל הדינאמיות שבתחום. אני מוצא ענין רב בפציעות ריצה ומלווה ספורטאים בעיקר בתחומי הריצה, אומנויות לחימה וקרוספיט, ובפציעות אורתופדיות מהשורה. במהלך השנים התמקצעתי בנוסף בטיפולים במפרק הלסת, כמו גם בכאבי גב, ברכיים, צוואר כתפיים ועוד.

היום מתגורר בגבעת עדה עם בת זוגתי ושלשת ילדינו, נהנה לעזור לאנשים לחזור לעצמם מפציעות ומכאובים שונים, ובשעות הפנאי רץ ורוכב בשטחים הנהדרים שבאזור.

יפתח אלמוג פיזיותרפיסט

יפתח אלמוג – BPT

התגוררתי מספר שנים באקוודור ועסקתי בניהול חברת טיולים ובית מלון, חזרתי הביתה לעסוק במה שאני אוהב באמת – לעזור לאנשים להיפטר מהכאבים שלהם ולחזור לפעילות מלאה.

בתחילת דרכי המקצועית הייתי הפיזיותרפיסט של מועדון מכבי ת"א בכדורגל ושיקמתי מגוון רחב של פציעות כדורגל. בהמשך ליוויתי קבוצות מקצועיות בתחומי הרכיבה וטיפוס הרים, אני מאוד נהנה לעסוק בשיקום ספורטאים.

במהלך הזמן התמקצעתי בטיפול בסחרחורות – טיפול במערכת הוסטיבולרית, וצברתי ניסיון רב בתחום. היום אני עוסק בטיפול במגוון פציעות אורתופדיות ופציעות ספורט.

אני מתגורר בכרכור עם ריקי אשתי ושלושת ילדינו ומשתדל לנצל כל זמן פנוי לטיולים ורכיבת שטח באזור.

להתראות במושבה!

רוצה להכיר או לקבוע תור? אפשר מכאן:

צרו קשר

דילוג לתוכן